Sayın müşterilerimiz web sitemiz yenilenmiştir. Daha önce üye olduysanız yeni şifrenizi almak için BURAYA tıklayınız.

Mesafeli Satış Sözleşmesi

Mesafeli Satış Sözleşmesi


Bu Satış Sözleşmesi; Doğa Gıda Tarımsal Ürt.Uyg.İth.İhr.Ltd.Şti.'nin yayınladığı www.baharat.com.tr internet sitesi üzerinden yapılacak alışverişlere yönelik hazırlanmıştır. Baharat.com.tr üzerinden alışveriş yapan tüketiciler, bu sözleşme maddelerini kabul etmiş sayılır.

01.   Baharat.com.tr'den kredi kartı (Visa, Mastercard) veya banka havalesi ile alışveriş yapılabilir. 

02.   Kredi kartından ödeme alındığı an veya banka havalesi Baharat.com.tr hesabına ulaştığı an sipariş geçerli sayılır. Kredi kartı veya banka havalesi bilgilerinin onayı alındıktan sonra, sipariş kargo firmasına teslim edilir. Sipariş kargoya verildiği zaman, Baharat.com.tr e-posta göndererek tüketiciyi haberdar eder. Stokta bulunmayan ürünler bu e-posta'da belirtilir. 

03.   Kredi kartı ile sipariş verildiğinde; kartın bağlı olduğu banka ile Baharat.com.tr sistemi otomatik olarak bağlantı kurar. Kredi kart bilgileri Baharat.com.tr sitesinde kayıtlı tutulmamaktadır. Bilgiler 128 bit SSL (Secure Sockets Layer) şifreleme ile onaylanmak üzere bankaya ulaşır. Kredi kart bilgileri Baharat.com.tr web sitesinde kayıtlı tutulmadığından, bilgilerin üçüncü şahıslar tarafından görülmesi ve ele geçirmesi mümkün değildir. 

04.   Kargo bedeli sipariş sırasında hesaplanır ve ödenecek tutara eklenir. 

05.   5 iş günü içinde hesaba yansımayan banka havalesi ile yapılan siparişleri geçersiz sayılır. 

06.   Baharat.com.tr'de satışa sunulan tüm ürünlerin fiyatlarına, o ürün için geçerli olan resmi oranda KDV dahildir. 

07.   Teslimat, tüketicinin adresinde tüketiciye, siparişte belirtilen kişiye ya da kimlik bilgisi kontrolü ile tüketicinin birinci dereceden yakınına yapılır. 

08.   Paket teslim alınırken kontrol edildiğinde, hasar olduğu görülürse, paket kabul edilmeyip kargo görevlisine tutanak tutturulur. Tutanak (226) 81 444 71 numaralı faks numarasından Baharat.com.tr'ye gönderilir ve iletişim linki tıklanarak hasarla ilgili bir mesaj gönderilir. Baharat.com.tr kargo firması ile görüşerek, paketin hasarsız olarak tüketiciye tekrar gönderilmesini sağlar. 

09.   Baharat.com.tr, site içindeki ürünlerin tedarikçi firmadaki stok durumlarını güncellemektedir. Ancak bazı durumlarda tedarikçi firmanın stoklarında bulunmayan ürünlerden dolayı gecikme veya iptal durumları sözkonusu olabilir. Bu durumda; Baharat.com.tr tüketiciyi e-posta ile bilgilendirir. Stokta bulunmayan ürünün bedeli tüketicinin kredi kartına iade edilir. 

10.   Hatalı veya eksik teslimat durumunda (226) 81 444 71 numaralı telefondan veya iletişim linki aracılığıyla Baharat.com.tr'ye bilgi verilir. Hatalı veya eksik gönderilen ürün (tedarikçi stoklarında bulunmama hali dışında) tüketici adresine teslim edilir. Teslimat tarihinden itibaren 7 gün içerisinde geri gönderilen ürünlerin kargo bedeli Baharat.com.tr tarafından karşılanır. 7 günü geçen süre söz konusu olduğunda kargo bedelini tüketici karşılar. 

11.   Tüketici siparişini, kargoya verilmeden önceki aşamada iptal edebilir. (226) 81 444 71 numaralı telefonu arayarak ya da iletişim linkini tıklayarak bir mesaj ile sipariş iptal edilebilir. İptal talebinde tüketicinin sipariş numarası belirtmesi gerekir. 

12.   Baharat.com.tr'de satışa sunulan tüm ürünler, üretici veya ithalatçı firma garantisi altındadır. Değişim işlemleri garanti veren firma tarafından yapılmaktadır. 

13.   Tüketici satın aldığı ürünü teslim aldığı tarihten itibaren 7 gün içinde iade edebilir. İade edilen ürünlerin, orijinal ambalajı zarar görmemiş / açılmamış olması gerekir. Orijinal ambalajı zarar görmüş ürünlerin iadesi kabul edilmez. Üründe ve ambalajda açılma, bozulma, kırılma, yırtılma, kullanılma ve benzeri durumlarda ve ürünün tüketiciye teslim edildiği hali ile iade edilememesi durumunda, ürün iade alınmaz ve ürün bedeli iade edilmez. Tüketici, niteliği itibariyle iade edilemeyecek, hızlı bozulma veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan mallar söz konusu olduğunda cayma hakkını kullanamaz. Ürün iadesi için; tüketici iletişim linki aracılığıyla mesaj göndererek ve (226) 81 444 71 numaralı telefondan Baharat.com.tr'yi arayarak bilgi verir. Ürünü iade edilirken, faturası ile birlikte geri gönderilmesi gerekir. İade durumunda kargo bedeli ürünü satın alan tarafından karşılanır. 

14.   Yazım ve teknik nedenlerden kaynaklanan ürün bilgisi ve fiyat bilgisi hatalarından Baharat.com.tr sorumlu değildir. 

15.   Ürün açıklamaları sadece bilgilendirmek amacıyla verilmiştir. Ürünler ilaç değildir, tıp ve sağlık profesyonellerinin tavsiye ettiği ilaçlar ile eşdeğer değildir. Ürün bilgileri ambalajlardaki açıklamalardan ve üreticilerin tanıtım broşürlerinden alınmıştır. Üreticilerin ürünleri hakkında verdiği bilgilerden ve yazım hatalarından kaynaklanan sorunlardan ve şikayetlerden Baharat.com.tr sorumlu değildir. Ürünlerin kullanımı ve sağlık sorunlarınız için öncelikle bir sağlık uzmanına, hekime, eczacıya danışınız.